Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Lányos diéta

2014.10.19
Lány babának kedvező diéta 
 
Lényege hogy a lány spermiumnak kedvező savas közeget teremtsünk, valamint, hogy a diétákkal megpróbáljuk elérni az alacsony szénhidrát bevitel, ami a szervezetnek azt az üzenetet adja, hogy nem biztos, hogy képes lesz kihordani egy egészséges magzatot így inkább a lány spermiumokat hagyja a szervezet megfoganni.

shottype1_328x328.jpg

Ezért javasolt kihagyni már a reggelit, erről több helyen olvasni, hogy tanulmányok is vannak ami szerint több fiú születik, ha anyuka reggelizik, főként ha gabonapelyhet, műzlit. Így a reggelit én is igyekszem kihagyni, már amennyire kis gyerekek és szoptatás mellett lehet. Inni azért igyekszem. Mondjuk nem teát, mert az nem ajánlott, különösen mentát és hársfát ne igyunk. Narancslé, vörösáfonyalé (csak peteérésig javasolt a vörösáfonya fogyasztás a vetélés veszélye miatt), light italok, ellenőrizzük, hogy aspartam legyen az édesítőszer benne. Vigyázzunk a palackozott ásványvizekkel is, mert magas lehet a nátrium tartalma, mindenképp ellenőrizzük mennyi nátrium ill. kálium van benne.
Beszereztem aspartam alapú édesítőszert, ilyen a Canderel és a Tesco sajátmárkás, nagy dobozos édesítője. Én Tescosat vettem, 70g elfogadható áron.
A másik, amit a diétától remélnek a lányra vágyó anyukák az a savasodás, de nem a rossz értelemben vett elsavasodás amit ha jól tudom túlzott húsfogyasztással és egészségtelen étkezéssel idézünk elő. Azt gondolom inkább kicsit a fordítottja igaz, az egészséges, gyümölcsben, zöldségben gazdag ételek elősegítik a test megfelelő működését, ezáltal a hüvely természetes savasságát támogatják. 
 
Amiket a különböző fórumokon az ajánlott ételek közt találtam:

basket-160442_1280.png

Leginkább ajánlott a spenót, zöldbab és brokkoli fogyasztása minden mennyiségben.
Répa főzve vagy párolva, hagyma nyersen a zöld salátához adva , fogyasszunk minnél több salátát, fokhagyma, paradicsom, petrezselyem, uborka, zöld és piros paprika, retekfélék, padlizsán, babok, mángold.
Csírák és szárzeller, aszparágusz, sertés helyett csirke és egyéb szárnyasok.
Minden féle citrus gyümölcs, vörösáfonya, szeder, goji bogyó, eper és minden ehhez hasonló bogyós, rebarbara, ananász, dinnye, körte.Teljes kiőrlésű gabonák, barnarizs, búza csíra, zab, hajdina, kukorica, árpa, kukorica tortilla.
Lazac konzerv, tengeri halak, tojás, tofu.
Mandula, kesudió, dió, puffasztott rizs, mustár.
Étcsokoládé.
Egyébként sok eltéréssel találkoztam oldalaktól függően, valahol a hagymát és a nyers paradicsomot sem ajánlják.
C vitamin, nagyon hasznos lehet külön bevinni, ez is savasít.
A manapság annyira népszerű természetes étrendkiegészítők közül jó hatással lehet: vöröshere, gyermekláncfű, fűszerpálma (palmetto), csallán.
Ajánlott napi három pohár tej(lehetőleg olyan aminek még van köze tehénhez), kefír, joghurt kifejezetten a görög joghurtot említették, tejföl érdemes megnézni az összetevőket (nátrium, kálium tartalom alacsony legyen) sovány túró.
 
Nem ajánlott
Só, alma, banán, krumpli, füge, datolya, száritott barack, mazsola, cukkíni, alkohol, szalámi, bacon, szalonnák, péksütemény, füstölt halak, szardella, műzli, kenyerek, olajbogyó.
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.